مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ی کامل اگرستی در مورد نقل و انتقالات تیم یوونتوس

مصاحبه ی کامل اگرستی در مورد نقل و انتقالات تیم یوونتوس

رومئو آگرستی یکی از خبرنگاران نزدیک به تیم یوونتوس در رابطه با جدید اخبار نقل و انتقالات تیم تورینی مصاحبه کرد.

 

میلیک؟

 

به نظر من میلیک توسط یوونتوس خرید می شود. روابط یوونتوس و مارسی عالی است. یوونتوس این گام را برمی‌دارد زیرا می‌داند تیم‌هایی وجود دارند که می‌خواهند برای او با مارسی گفتگو کنند. میلیک پس از استراحت برمی گردد و در لیست خواهد بود.

 

ربیو؟

 

این یک مذاکره پیچیده است، اما هنوز شروع نشده است. پیشنهادات قطعا به بازیکن خواهد رسید، بازیکن رایگان هم هست. یوونتوس امید خود را از دست نداد، اما این به ربیو بستگی دارد. شما نمی توانید به اندازه ی لیگ برتر در ایتالیا پول بگیرید، بنابراین به آن بستگی دارد و همچنین و مهمتر از همه به لیگ قهرمانان اروپا که بسیار مهم است.

 

دی ماریا؟

 

لیگ قهرمانان نیز برای دی ماریا ضروری است. تنها شکی که به ذهن من می رسد این است که برخی از باشگاه های بزرگ ممکن است کمی فکر کنند، او یک سال دیگر در اروپا در سطوح بالا می تواند این کار را انجام دهد، قبل از بازگشت به آرژانتین. به عنوان مثال، بارسلونا سال گذشته به دی ماریا فکر کرد.

 

ولاهوویچ؟

 

نمی توانم بگویم به طور قطعی ولاهوویچ در یوونتوس بماند. اکنون او در حال بهبودی است، او هنوز به 100٪ آمادگی خود نرسیده است. یوونتوس هزینه زیادی کرد و هواداران در هر بازی انتظار یک گل را دارند.

 

پوگبا؟

 

پوگبا نه تنها از نظر بدنی بلکه از نظر روحی نیز حال خوبی ندارد. مشکل نهایی زمانی رخ داد که آلگری در نظر داشت پیراهن اصلی را به او بدهد. بلافاصله او متوقف شد و همه ی انتظارات از بین رفت. هنگامی که پای خود را عمل می کنید، مشکلات دیگری برای شما رخ می دهد، به خصوص اگر از نظر بدنی مناسب نباشید. در واقع، یوونتوس هرگز پوگبای واقعی را در این فصل به دست نخواهد آورد. او اکنون باید با شرایط سال آینده کار کند. یوونتوس هرگز به پایان قرارداد او فکر نکرده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: